مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-19اجتماعي

کمر همت رسانه ها برای نجات محلات آسیب پذیر


رسانه های گیلانی برای نجات محلات آسیب پذیر و رساندن مشکلات این مناطق به گوش مسئولان کمر همت بستند.

- مناطق آسیب پذیر به مناطقی اطلاق می شود که از سایر مناطق با توجه به شرایط مختلف از رفاه اجتماعی و امکانات شهری کمتری برخوردار هستند و لذا برنامه ریزی در این مناطق می تواند به مقابله با آسیب های و مشکلات در حوزه های مختلف کمک شایانی کند.

محلات آسیب پذیر در هر شهر، معضلات مربوط به خود را دارند که باید به فراخور وضعیت و آسیب های اجتماعی به وجود آمده، برنامه ریزی و هدف گذاری های لازم انجام و برای رفع آنها اقدامات عملی کرد.

محله سیاه اسطلخ یکی از محله های محروم شهرستان رشت و دارای جمعیتی بیش از 5000 نفر است که در حال حاضر از ابتدایی ترین امتیازات و امکانات شهری برخوردار نیست و آلودگی های ناشی از عبور رودخانه گوهررود از وسط این محل باعث بروز مشکلات فراوان و ناراحتی مردم منطقه شده است.

رسانه ها صدای رسای مردم در پیگیری مطالبات  مناطق آسیب پذیر مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در بازدید اصحاب رسانه از مناطق آسیب پذیر شهر رشت با بیان اینکه محلات آسیب پذیر نیازمند توجه بیشتر مسئولین است اظهار کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی که در موضوعات مختلف در این محلات وجود دارد نیاز است تا مسئولین از نزدیک در این مناطق حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمر همت رسانه ها برای نجات محلات آسیب پذیر

کمر همت رسانه ها برای نجات محلات آسیب پذیر